NOVO ŠOLSKO LETO V PROGRAMU SOLAW

Objavljeno 13. julija 2007

Šolsko leto se je zaključilo in nekateri ste že začeli pripravljati podatke za novo. Seveda je tu kar nekaj dela, od vnosa novih otrok, do prestavitve v višji razred že obstoječih učencev. Pri nekaterih opravilih vam je lahko program v veliko pomoč, saj vam prihrani kar nekaj ročnega dela.
Seveda vas moramo opozoriti, da tisti uporabnike, kateri uproabljate naš program v kombinaciji s programom Lo.Polis, učencev ne smete ažurirat v programu SOLAW, ampak v Lo.Polisu, in jih nato že ažurirane prenesete v SOLAW.

Kako vzpostaviti novo šolsko leto – brez povezave na Lo.polis:

1. najprej naredite ustrezen arhiv v meniju 8.A
2. nato kopirajte podatke na rezervno številko (meni 8.K), nov naziv podjetja izberite tako, da boste že iz naziva vedeli, na kateri dan je bila kopija narejena, recimo »OŠ VASCO arhiv iz dne 12.07.2007«
3. učence lahko prenesete v višji razred v meniju 4.6.1 – otroke 9. razreda bo program prenesel v razred Z (ZA, ZB….)
4. otroke razredov Z lahko označite da so odšli v meniju 4.3.E
5. če želite brisati tiste otroke, kateri so že odšli in nimajo salda – imajo poravnane vse račune, lahko uporabite meni 4.6.2. Ta možnost vam pobriše matične podatke otroka ter vse izdane račune skupaj s plačili. Tega postopka vam ni potrebno narediti. Setujemo vam ga le v primeru, da imate veliko bazo in je zaradi tega delo v programu upočasnjeno.
6. vnesite nove otroke v meniju 1.1 ali pa si pomagate z uvozom iz EXCELA v meniju 4.2.4.

Novo šolsko leto – s povezavo na Lo.Polis

1. v Lo.Polisu – Modul Prometejev tempelj kreirajte novo šolsko leto 2007/2008. Ob tem je smiselno vključiti funkcijo, da postanejo neaktivni vsi učenci, ki so pozitivno zaključili deveti razred.
2. v modulu Matični urad vnesite nove učence, uredite oddelke, prerazporedite učence, ki so iz podružnic prišli na matično šolo in morebitne ponavljalce (več je v navodilih za modula Matični urad in Tempelj).
3. v SOLAW naredite prenos podatkov iz Lo.Polisa (meni 2.3.2), tako se vam osvežijo podatki otrok (tudi razredi) in njihovi skrbniki
4. če je potrebno še dodatno urejanje v programu SOLAW: otroke, ki so odšli iz šole, v meniju 1.1 ustrezno označite, da niso več aktivni – na vsakem posamezniku postavite kljukico »Odšel iz šole«. V kolikor to želite postaviti celemu razredu, lahko uporabite meni 4.3.E.