Dokumentni sistem
Po namestitvi sistema je mogoče v različnih Vasco aplikacijah skenirati in povezovati dokumente (Glavna knjiga, Knjiga prejetih faktur, Fakturiranje,…). Dokumentni sistem je primernejši za večja podjetja, ki imajo veliko količino dokumentov, saj je mogoče s pomočjo kod in razvrščevalnih map delati pregledneje in hitreje.
Glavne funkcije:
- skeniranje dokumentov,
- skeniranje dokumentov v povezavi z E-pošto,
- urejanje skeniranih dokumentov,
- ročno povezovanje skenov z dokumenti,
- avtomatsko povezovanje skenov z dokumenti preko nalepk,
- tiskanje nalepk s črtno kodo,
- skeniranje z OCR prepoznavo,
- iskanje dokumentov po OCR,
- drevesna razporeditev map,
- razvrščanje, pripenjanje skeniranih dokumentov po mapah, in ostalih programih (na knjižbe, osnovna sredstva, delavce,..),
- pregledi po dokumentih in mapah,
- shranitev OCR teksta v bazo,
- iskanje dokumentov po OCR,
- dodajanje drugih prilog,
- predogled skena dokumenta v različnih operacijah in menijih.