Ko zaključite z obračunom vas v tem meniju čakajo vsi računi za katere ste na plačnikih označili, da želijo prejeti eRačun.

Prvi zavihek: 1. Pripravljeni eRačuni

Na tem zavihku se nam prikažejo vsi še neposlane eRačune. Račune pošljete s klikom na “Pošlji račun” če želite poslati le račun na kateremu ste postavljeni ali pa “Pošlji vse račune” če želite na enkrat poslati vse račune na seznamu.

solaw_eracuni_slika1

Ob kliku na enega izmed teh dveh gumbov se odpre okno kjer vpišete:

  • Če ste javni sektor: v polje “UJPnet geslo” geslo s katerim dostopate do UJPnet. V polju “Izbira certifikata (Windows shramba)” izberite certifikat s katerim se prijavljate na UJPnet.
  • Če ste zasebni sektor: v polje “ZZI uporabnik” vpišete uporabniško ime s katerim se prijavljate na ZZI – torej v BizBox predal. V polje “ZZI geslo” vpišete geslo VizBox predala. V polju “Izbira certifikata (Windows shramba)” izberite certifikat s katerim želite eRačun podpisat.

Pošiljanje zaključite z “F9 Potrdi”. V kolikor imate na certifikatu zahtevan vnos gesla vas bo program vprašal še po geslu certifikata v nasprotnem primeru bo direktno nadaljeval z pošiljanjem.

 

Drugi zavihek: 2. Poslani eRačuni

Na tem zavihku lahko pregledate že poslane eRačune. Za katero obdobje se vam bojo prikazali poslani računi določite s klikom na gumb “Filter“. Odpre se okno kjer vpišete obdobje – od/do datuma. Po vnosu datuma in potrditvi z F9 se vam v tabeli prikažejo poslani eRačuni.

solaw_placnik_eracuni_slika2

Pri tem pregledu računov vam je pomemben predvsem stolpec “STANJE“. Status napisan v tem stolpcu nam pove če je bilo pošiljanje računov uspešno. V našem primeru na sliki imajo vsi računi status “POSLAN NA UJP” kar pomeni, da smo račun uspešno poslali naprej. V spodnjem delu najdete še gumbe za ponovno pošiljanje eRačuna “Ponovno pošlji“. Gumb “Preveri dostavo” pa vam ponovno preveri status računa in stanje zapiše v stolpec “STANJE

solaw_poslani-e-racuni_slika6

 

Tretji. zavihek: 3. Napake pri pošiljanju

V kolikor je pri pošiljanju eRačuna prišlo do napake boste te lahko preverili na tem zavihku. V tabeli v zgornji polovici okna se pojavi seznam vseh napak. Če želimo pregledati napake za daljše preteklo obdobje lahko uporabimo gumb “Filter” (po enakem postopku kot smo opisali že v prejšnji točki). Ob kliku na napako za posamezni račun se vam daljši opis napake izpiše v spodnjem delu okna.

solaw_napake-e-racuni_slika5

 

5.2.7 Pošiljanje e-računov 5.2.7.2 E-računi (mail, banke)