mPN – potni nalogi na vašem pametnem telefonu
Na voljo je mobilna aplikacija za enostavno urejanje potnih nalogov na terenu. Uporabnikom omogoča hitrejši vnos in boljši pregled nalogov na terenu. V primeru uporabe modula za likvidacijo in potrjevanje, pa likvidatorjem in potrjevalcem omogoča potrjevanje nalogov kar preko aplikacije.
Aplikacija je na voljo za Android pametne telefone in jo najdemo v trgovini Google Play.
Prijava
Za mobilno aplikacijo mPN potrebujemo aktiven spletni program ePN. Uporaba aplikacije je všteta v ceno programa ePN oziroma v ceno dodatnih uporabnikov. V nadaljevanju je opisan postopek za prijavo v aplikacijo.
Po zagonu aplikacije se nam odpre prijavno okno, oziroma ga prikličemo z gumbom v levem zgornjem kotu (označeno na sliki spodaj). Vpišemo prijavne podatke:
- URL: vpišemo spletno stran programa ePN (v primeru gostovanja eVasco je URL že vpisan)
- Uporabniško ime: vpišemo uporabniško ime, ki ga uporabljamo za prijavo v ePN
- Geslo: vpišemo geslo s katerim je prijavljamo v ePN
- Številka baze: vpišemo številko baze
- Izberi delavca: če bo delavec izbran, nas aplikacija že samodejno usmeri na seznam nalogov

Urejanje nalogov
Po prijavi v aplikacijo se nam pojavi seznam naših potnih nalogov. Enako kot v programu ePN so tudi tukaj nalogi obarvani glede na status (plačan, nezaključen, zavrnjen,…). Pri posameznem nalogu si lahko s klikom na 3 pikice v vrstici naloga (označeno na sliki spodaj) ogledamo bistvene podatke vnesene na potni nalog. Na dnu aplikacije se nahaja ogled opomb in prilog (oziroma PDF izpis naloga, ko ga enkrat izpišemo).
Za urejanje, nalog izberemo in na dnu kliknemo gumb “Uredi”. Odpre se nam okno za urejanje podatkov naloga. Posamezen nalog lahko tudi pobrišemo ali pošljemo po e-pošti.

Vnos naloga
Za vnos novega naloga izberemo gumb +Dodaj. Odpre se nam okno za vnos naloga pri čemer se samodejno določi naslednja prosta številka in delavec v katerega smo prijavljeni. Enako kot v spletni verziji programa (ePN) vnesemo še datum odhoda, prihoda, nalogo in relacijo. Vpišemo kilometrino in stroške, ki nastanejo na poti. V primeru daljših potovanj, se samodejno obračunajo tudi dnevnice.


V primeru, da na nalog želimo pripeti še prilogo, to lahko storimo na dva načina.
Izberemo datoteko iz naprave (v primeru, ko imamo PDF ali sliko shranjeno na telefonu). Na zavihku “Priloge” na vnosu ali urejanju naloga pritisnemo gumb “Datoteka“. Odpre se nam mapa našega telefona, iz katere izberemo ustrezno datoteko.


Slikamo račun/želeno prilog s telefonom. Na zavihku “Priloge” na vnosu ali urejanju naloga pritisnemo gumb “Slikaj“. Odpre se nam kamera našega telefona. Naredimo sliko računa in potrdimo vnos. Slika se nato pripne nalogu.


Izbrana oziroma slikana priloga je nato vidna na nalogu:

Potrjevanje in likvidacija
Preko mobilne aplikacije lahko naloge tudi potrdite za na pot, oziroma jih likvidirate pred izplačilom in knjiženjem. Na vrhu zaslona izberete meni za potrjevanje oziroma likvidacijo. Odprejo se vam nalogi, ki jih je potrebno potrditi/likvidirati. Posamezen nalog lahko pogledate, preverite priloge/izpis naloga in ga z gumbom potrdite/likvidirate.

Pravice
eEVIDENCA